torstai 25. huhtikuuta 2013

PÄIVÄNI KUVINA -BLOGIHAASTE

kopioin tän tylsästi koska oon vammainen pippeli

Haaaasteee!

1.jokaisen haastetun pitää kertoa 5(fuck it, 6) asiaa itsestään
2.Sitten pitää kuvata yhden päivänsä tekemiset (kuvasin keskiviikkona) ja tehdä niistä "päiväni kuvina" postaus, mahdollisimman vähän tekstiä.
3.Haastetun pitää valita 3 blogaajaa, jolla on alle 100 lukijaa. SCREW THAT
4.Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut, mahdollisuus haastaa takaisin

7 niin hienoa faktaa musta.
1. Minä olen Robin Raine Kristian Korhonen, ja olen 18-vuotias AD/HD:lainen jolla on lukio.
2. Olen erittäin kitararakas, ja joskus rämpyttelen koiraani
3. Minulla ei ole musiikkimakua, mutta piano on aina plussaa.
4. Tulevaisuudessa olen mitä todennäköisimmin opettaja, tosin näyttelijätyö ja journalismi kiinnostaa. Mitä todennäköisesti käy, yhdistän kaikki ja minusta tulee lehtinäyttelijäopettaja, jolloin opetan ihmisiä näyttelemään sanomalehteä.
5.Mulla roikkuu mun seinällä lähemmäs 200 valokuvaa.
6.Haluaisin tehä muoti/vaatepostauksia, mutta mulla ei ole hyvää kuvauskaveria aina saatavilla.
7.Julkaisen aina perjantaisin "Robinin Viikko"-videopostauksen. Myös huomenna 26.4

No niin nauttikaa mun päivästä.

seksikäs minuutti sitten herännyt
Koiranruokaa kipossa


Satoi rakeita
Hieno mukini
Koulu alkaa
Integraalilaskenta on helpointa koskaan
MINÄ OLEN VAKAVA


Karvojani täynnä oleva tyyny

TYKKÄÄ HALAILLA AUTOJA (ps. emo mode)


MINÄ HAASTAN TÄTEN KOLME IHMISTÄ SUORITTAMAAN TÄMÄN JUTUN MIELIVALTAISESTI!!


JA MIELIVALTAISESTI, MÄ HAASTAN TEIDÄT KAIKKI...

KOMMENTOIMAAN MUN POSTAUSTA JA KERTOMAAN HALUATTEKO ENEMMÄN KUVIA JA VÄHEMMÄN CAPS LOCKIA VAI MITENKÄ?!?!?!??!



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

4 kommenttia:

  1. kamalasti kaikkee,kivoja kuvia,se sun karvanen tyyny oli äklö :(

    VastaaPoista
  2. Eiiihh, mäkin joudun nyt sitten juoksemaan kameran kanssa MIELIVALTAISESTI kokonaisen päivän ajan...huhhuh. :D
    Kiitos tästä, ystäväiseni.

    VastaaPoista
  3. "4. Tulevaisuudessa olen mitä todennäköisimmin opettaja, tosin näyttelijätyö ja journalismi kiinnostaa. Mitä todennäköisesti käy, yhdistän kaikki ja minusta tulee lehtinäyttelijäopettaja, jolloin opetan ihmisiä näyttelemään sanomalehteä."
    *huutonaurua* XD

    VastaaPoista
  4. ihanaa kiitos tästä haasteesta xDD saa nähä millon tulee suht normaalipäivä että tän vois tehä, mutta yritän muistaa joskus tehä :D mutta kiva postaus tämä (:

    VastaaPoista